יום חמישי, 2 ביולי 2020

לאן הולכות הנעלים -עדנה קרמר (חלק 4)

לאן הולכות הנעלים (עדנה קרמר ) חלק 4



אמיר: לאן הולכים עכשיו?
אבא: תיזכר איפה היית.
אמיר: הייתי... הייתי... בשכונה החדשה.
אבא: אהה! אולי הנעליים עומדות שם בתור לשיכון חדש?
אמיר: אבא, הרי אנחנו בתור לשיכון החדש. 
נעל א': לא כדאי לנו לחכות בתור, אנחנו לוחצות, אבל זה לא יעזור, 
נעל ב': כי עד שהשיכון החדש יגמֵר, אמיר יקבל כבר זוג אחר.
 נעל א': ובכלל נעליים/ הן שיכון של הרגליים. (צוחקות)
אבא: אמיר, תחשוב, איפה עוד היית? 
אמיר: על יד "גרדרובה".
אבא: מממ... ליד חנות הבגדים? אולי הנעליים נכנסו לקנות גרביים.
אמיר: אבא, הרי הבטחת לי לקנות גרביים.
נעל א': למה לנו לקנות גרביים? 
נעל ב': אצל אמיר תוך שעתיים
             הן מתמלאות חורים וחול.
נעל א': ואנחנו צריכות לאכול הכל. 
אבא: תחשוב, היית בעוד מקומות?
אמיר: די, אבא, אין לי כוח.
אבא: אין ברירה, אמיר. אתה יודע שלא מפקירים דברים.
נעל א': נעליים הן לא הפקר, חפש מהר. 
נעל ב': לפני שתדרוך על קוץ או מסמר! 
נעל א': אמיר צריך בדחיפות/ לקבל זריקת אחריות.
אמיר: (נאנח) אם נלך כל כך רחוק איך נמצא את הדרך חזרה?
נעל ב': חסר לו גם ויטמין של מאמין.
נעל א': וכדי לחפש דרך/ תוֹסַף-מזון של "ערך".

אבא: (לנעליים) די, תעמדו רגע בשקט.
נעליים: דרוך במקום! (דורכות)/ עמוד דום! (עומדות)
אבא: בוא ואספר לך על מישהו שאהב לחפש ולגלות, לחפש ולגלות עד שהלך לאיבוד. 
          הוא היה קטן וסקרן...



תגובה 1 :

  1. היי חברים, אני קדם איזבל, אני חדש כאן אני לא יודע איך הדברים עובדים כאן, אבל קראתי כאן תגובות טובות ואני אוסיף קצת מהחיים שלי כי זה יהיה שימושי עבור רבים אנחנו כאן, מחפשים תשובות ומערכות יחסים לפתרון בעיות. הייתי במערכת יחסים עם סמול ארבע שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו, אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי לבעלי, ביקשתי ממנו על כל מה שהבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה של מערכת היחסים שלי עם עמית לעבודה והיא הציעה לי לפנות אל מטיל אהבה שיוכל לעזור לי לעשות כישוף אהבה כדי לקבל גבר הביתה, אבל אני אישה שמעולם לא האמינה בקסם, היה לי אין ברירה, ניסיתי, יצרתי קשר עם מטיל כישוף והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר תוך שלושה ימים, האקס שלי יחזור אליי תוך שלושה ימים, ד"ר אפטה זרק כישוף באוויר ו כל קסם כתיב אחר שלו למקדש בשמי באמצע הלילה. באופן מפתיע, היום השני היה בסביבות הצהריים. 16.00 קיבלתי טלפון ממספר לא ידוע, בעלי לשעבר התקשר אליי, כל כך הופתעתי שעניתי לטלפון שלי, כשראיתי שזה בעלי, הייתה לנו שיחה ארוכה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מצטער . כי הכל היה לא בסדר, הוא אמר שהוא רוצה שאחזור אליו כדי לאהוב אותי כל כך הרבה יותר. כל כך שמחתי והלכתי אליו, איך התחלנו לחיות יחד באושר עד היום. מאז, הבטחתי לחלוק את החדשות הטובות שלי עם משחקי אהבה שעובדים בצורה מושלמת ללא תופעות לוואי. יש לי כוונה חזקה שמישהו שאני מכיר שיש לו בעיות בזוגיות יכול להועיל לאדם כזה בכך שהוא מפנה אליו את בודק האיות האמיתי והחזק היחיד שעזר לי לפתור את בעיית הנישואים שלי. email:drapata4@gmail.com אתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך עזרה במערכת היחסים שלך אתה יכול ליצור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+22958359273)

    השבמחק