יום ראשון, 5 ביולי 2020

לאן הולכות הנעלים ?(עיבוד עדנה קרמר) בימוי גליה שגיא בהשתתפות חברי וילדי הקיבוץ



צילום :בתיה רזניק


נחשון אוהב לישון

(לאחר קריאות השכמה)
יוחאי: כל בוקר כשמעירים את נחשון/ הוא ממשיך לישון.
            אני מדליק את הרדיו עד השמיים – נחשון אוטם את האוזניים!
אבא: אני פותח את התריסים.
יוחאי: הוא שוב מהדק את הריסים!
אמא: נוריד את השמיכה אחת ושתיים!
יוחאי: הוא מחבק את הברכיים.
אבא: אז מה עושים עם ילד ששונא לקום?
אמא: אין עצה, ולא עוזר מאוּם.

יוחאי: תראו מי באו לבקר - / סבא שאול וסבתא אסתר!
אבא: שבת שלום!
אמא: איזו הפתעה.
סבא: תראו איזו שבת נפלאה. מה דעתכם על טיול של שבת?
אבא: טיול של שבת? כולנו בעד!
יוחאי: אבל נחשון ישן. / איזה אח מעצבן!
סבתא: תירגע, יוחאי.
יוחאי: נצא בלעדיו – ודי!

אבא: הקשיבו, יש לי רעיון. / עכשיו אגש למיטה של נחשון/ אמתח ידיים ואודיע - / היכונו! המנוף הגיע! תראו איזו חבילה/ מחכה להובלה./ המנוף תופס את החבילה/ ומניף אותה בתנופה גדולה.
יוחאי: החבילה בורחת מהידיים, / הוא שוב מתכסה ועוצם עיניים.

אמא: אל תדאגו, גם לי יש רעיון/ גם אני אתקרב למיטה של נחשון/ פנו דרך! תנו לגשת!/ הדייגת פורשת רשת/ תפסתי לוויתן ענק!/ עכשיו נמשוך ברשת חזק.
יוחאי: אוף, הלוויתן הישנן נחשון/ קופץ מהרשת וחוזר לישון.

סבתא: סבתא אסתר לא מוותרת/ שמעתם פעם איך סבתא צופרת?/ פפם! פפ! הגיע גרר/ לגרור אוטו מפונצ'ר... (נחשון מתחמק)
יוחאי: אפילו סבתא גרר לא מצליחה/ לגרור את המפונצ'ר מתחת לשמיכה.




סבא: עכשיו תורי. אתקרב לגינה/ יש פה גזר שקוע בשינה./ אני סבא שאול-אליעזר/ באתי לשלוף את נחשון הגזר./ נמשוך ונשלוף אותו מכאן/ נמשוך ונמשוך... איזה גזר עקשן.
יוחאי: רוצה? שיישאר שָתול!
אמא: אז מה עושים? ומה יהיה עם הטיול?
יוחאי: עכשיו תורי. הזהר./ אם תמשיך להתחפר/ אני אדאג שתתעורר!
אבא: מישהו בשמיכה מסתתר.
סבתא: מתקפל, מתכרבל, מתכדרר...
סבא: נדמה לי שהכדורון צוחק...
יוחאי: כדור נהדר, כף לשחק!/ אלוף הכדורגל מזנק.../ כדור שינה, היכון לבעיטה!/ (ממשיך כמו בדיווח של קריין ספורט) הכדור קופץ מהמיטה/ רץ ופורץ קדימה/ בין סבא לסבתא/ בין אבא לאמא/ חולף בדלת ומבקיע גול!
נחשון: גול!!!
כולם: אתה גדול!
נחשון: כולנו ביחד יוצאים לטיול של שבת: אבא ואמא, וסבא וסבתא...
יוחאי: והאלוף (מצביע על עצמו) רודף אחרי הכדור/ שמתגלגל בראש הטור.

תגובה 1 :

  1. היי חברים, אני קדם איזבל, אני חדש כאן אני לא יודע איך הדברים עובדים כאן, אבל קראתי כאן תגובות טובות ואני אוסיף קצת מהחיים שלי כי זה יהיה שימושי עבור רבים אנחנו כאן, מחפשים תשובות ומערכות יחסים לפתרון בעיות. הייתי במערכת יחסים עם סמול ארבע שנים, הוא נפרד ממני, עשיתי הכל כדי להחזיר אותו, אבל הכל היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי לבעלי, ביקשתי ממנו על כל מה שהבטחתי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה של מערכת היחסים שלי עם עמית לעבודה והיא הציעה לי לפנות אל מטיל אהבה שיוכל לעזור לי לעשות כישוף אהבה כדי לקבל גבר הביתה, אבל אני אישה שמעולם לא האמינה בקסם, היה לי אין ברירה, ניסיתי, יצרתי קשר עם מטיל כישוף והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר תוך שלושה ימים, האקס שלי יחזור אליי תוך שלושה ימים, ד"ר אפטה זרק כישוף באוויר ו כל קסם כתיב אחר שלו למקדש בשמי באמצע הלילה. באופן מפתיע, היום השני היה בסביבות הצהריים. 16.00 קיבלתי טלפון ממספר לא ידוע, בעלי לשעבר התקשר אליי, כל כך הופתעתי שעניתי לטלפון שלי, כשראיתי שזה בעלי, הייתה לנו שיחה ארוכה וכל מה שהוא אמר זה שהוא מצטער . כי הכל היה לא בסדר, הוא אמר שהוא רוצה שאחזור אליו כדי לאהוב אותי כל כך הרבה יותר. כל כך שמחתי והלכתי אליו, איך התחלנו לחיות יחד באושר עד היום. מאז, הבטחתי לחלוק את החדשות הטובות שלי עם משחקי אהבה שעובדים בצורה מושלמת ללא תופעות לוואי. יש לי כוונה חזקה שמישהו שאני מכיר שיש לו בעיות בזוגיות יכול להועיל לאדם כזה בכך שהוא מפנה אליו את בודק האיות האמיתי והחזק היחיד שעזר לי לפתור את בעיית הנישואים שלי. email:drapata4@gmail.com אתה יכול לשלוח לו מייל אם אתה צריך עזרה במערכת היחסים שלך אתה יכול ליצור איתו קשר ב-whatsapp ו-viber עם המספר הזה: (+22958359273)

    השבמחק