יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

ג'וערה כפרסומת לסיגריות
























תגובה 1 :

  1. אני נשוי שבע שנים בלי ילד, אז בעלי מתחיל להתנהג באופן מוזר, חוזר הביתה לאחרונה ולא מבלה איתי יותר, והוא התגרש ממני. אז נהייתי עצוב מאוד ואבדתי בחיים כי הרופא אמר לי שאין דרך להיכנס להריון, זה באמת יאמלל את חיי. עד שנתקלתי בחבר שסיפר לי על ד"ר וואווה מהאינטרנט, איך הוא עזר לנשים רבות עם בעיות דומות שעברתי, אז יצרתי איתו קשר בכתובת: drwava3@gmail.com והסברתי לו. הוא אמר לי את כל מה שאני צריך לתת לפני שהוא יכול היה להטיל את הכישוף כדי להחזיר את בעלי, מה שעשיתי, והוא שלח תפילה עוצמתית שעלי לומר באמצע הלילה בזמן שהוא הטיל את כישוף האהבה. זה היה נס כעבור 3 ימים בעלי היחיד חזר אלי והתנצל על כל מה שהוא עשה ואמר לי שהוא היה מוכן לחלוטין לתמוך בי בכל מה שרציתי. התקשרתי במהירות לד"ר וואווה וסיפרתי לו מה קורה באותו הרגע והוא גם התכונן ושלח לי תרופה שלדבריו תרפא כל מחלה או זיהום לא רצוי שמונע ממני להרות ואז הנחתה לי לעשות זאת. כיצד להשתמש בזה לפני שפוגש את בעלי. זה אחרי השימוש בעשב ושורש הילידים הזה, כמה שבועות אחר כך התחלתי להרגיש סימני הריון בכל מקום, אני ממש בהריון, פשוט ילדתי ילד ב -1 בחודש זה. אני מבטיח ליידע את כל העולם על ד"ר וואבה להציל את מערכת היחסים שלי כמו גם לתת לי ילדים. אני יכול לקרוא בגאווה שלי היום. לכל אישה שמוצאת את זה בלתי אפשרי, הנה ההזדמנות שלך לחייך ולהביא אושר למשפחתך, אנא צור קשר עם ד"ר וובה או צור קשר עם WhatsApp/ Viber שלו: (+2349032896383) הוא אלוהים שנשלח להחזיר את האוהבים האבודים ולהביא לך אושר ו

    השבמחק